НАУКОВА РОБОТА КАФЕДРИ ПРОВОДИТЬСЯ У рамках НАУКОВОЇ ТЕМИ RPN 01084010580 - "МІЦНІСТЬ І ДЕФОРМАТИВНІСТЬ КОНСТРУКЦІЙ З МЕТАЛУ, ДЕРЕВА І ПЛАСТМАС"

 

Деякі розділи цієї теми розробляються упродовж багатьох років і залишаються актуальними нині - це конструкції гіперболічних покриттів із збірних елементів та інших огороджуючих конструкцій, з композитів з органічними наповнювачами. Багато інших розділів почали розроблятися зовсім нещодавно - це метод "консервації тріщини" в металевих конструкціях, що піддаються циклічному навантаженню, багатоповерхове дерев'яне житловебудівництво, початок квантової моделі мікротріщини, конструктивні рішення транспортних розв'язок і надземних пішохідних переходів та ін.

 

Кафедра розробляє наступні наукові розділи:

 -МЕТОД «КОНСЕРВАЦІЇ» ТРІЩИН


  Випробування на міцність при статичному навантаженні металевої балки довжиною 1,5м в лабораторії кафедри

 

  Випробування на міцність при циклічному завантаженні металевої балки довжиною 3м

-КВАНТОВА МОДЕЛЬ МІКРОТРІЩИНИ

-ПОВЕРХОВЕ ДЕРЕВ'ЯНЕ ДОМОБУДІВНИЦТВО

-ЖОРСТКІ З'ЄДНАННЯ ЗБІРНИХ КЛЕЄДОЩАТИХ ЕЛЕМЕНТІВ

-ЗБІРНІ ГІПЕРБОЛІЧНІ ОБОЛОНКИ

-УПРАВЛІННЯ НЕСУЧОЮ ЗДАТНІСТЮ БУДІВЕЛЬНИХ КОНСТРУКЦІЙ

-ТРАНСПОРТНІ РОЗВ'ЯЗКИ І НАДЗЕМНІ ПІШОХІДНІ ПЕРЕХОДИ


Варіант транспортної розв'язки в різних рівнях на одному з майданів м. Одеси

 

 

  Варіант транспортної розв’язки Перехрестя в м. Одесі

 

 

  Загальний вигляд надземного пішохідного переходу